بسیج جلوه‌ای از  أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ است
کد خبر: 4184345
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲

بسیج جلوه‌ای از  أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بسیج جلوه‌ای از  أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ است بنابراین باید به خاطر وجود چنین نیروی متعهد، قدرتمند و ارزشی در کشورمان به خودمان ببالیم.

حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضیمسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 6 آذر در  همایش بزرگداشت هفته بسیج در ارومیه گفت: بسیج در عمل ثابت کرده است که أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ بوده و به معنای واقعی کلمه پشتیبان مظلومین است و رودرروی مستکبرین ایستاده است پس باید به وجود چنین جوانان انقلابی به خودمان ببالیم.

وی ادامه داد: به بسیج نباید نگاه صرف نظامی داشته باشیم، چون هر جا که نیاز باشد در قامت نظامی ظاهر شده و در عرصه‌های دیگر به عنوان فرهنگی، دانشگاهی و ... ظهور و بروز پیدا می‌کند و فرهنگ ایثار و شهادت جزئی جدایی‌ناپذیر از آن است.

حجت‌الاسلام فیاضی خاطرنشان کرد: کشورهای مختلف دنیا سعی می‌کنند از بسیج الگوبرداری کنند ولی چون نیت الهی ندارند، به بیراهه رفتند و نه‌تنها نتوانستند به واسطه یک نیروی مخلص و توانمند به مردم خدمت کنند بلکه منشاء مشکلات مختلفی نیز شدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: حضرت امام در طول حیات با برکت‌شان شاهکارهای زیادی در حد اعجاز داشتند که یکی از آنها بسیج است؛ این شجره طیبه در شاخه‌های مختلف نظیر بسیج کارگری، بسیج پزشکی، بسیج فرهنگیان و ریشه دواند و ... رشد کرد..

انتهای پیام
captcha